עיצוב גינות למשרדים

רוצים לשדרג את המשרד שלכם? אם כן, הכירו את השירות שיעשה את ההבדל: עיצוב גינות למשרדים. במאמר הבא נפרט את שלבי התהליך של עיצוב גינות למשרדים ואת היתרונות הרבים שלו. שימו לב כי עיצוב גינות למשרדים צריך להתבצע על-ידי מקצוענים בתחום וגם על כך נרחיב בהמשך.

מה כולל עיצוב גינות למשרדים?

כל תהליך של עיצוב גינות למשרדים, מתחיל באפיון הפרויקט. המתכננים נפגשים עם בעלי המשרדים או המנהלים וחושבים יחד איתם, על עיצוב גינות למשרדים שיהפכו את המקום לנעים יותר. החשיבה הזו כוללת גם את תכנון הצמחייה, הסוגים שלה, הצבעים, הגוונים וכדומה וגם התייחסות להיבטים טכניים בחלל, כמו שיפועים, אפשרויות ניקוז לאחר השקיה ועוד. בשלב הבא מציגים המומחים של עיצוב גינות למשרדים סקיצה ומפרטים לבעלי הנכס את שלבי הפרויקט, כולל לוחות הזמנים הצפויים והתקציבים של כל שלב. צעד האחרון של עיצוב גינות למשרדים הוא העבודה בשטח, אותה יש לשאוף לבצע כמה שיותר מהר, כדי לא לפגוע בשגרת העבודה במשרדים וכדי ליהנות מהמראה היוקרתי של עיצוב גינות למשרדים, בהקדם האפשרי.

למה כדאי להוסיף צמחיה למשרד?

משרד יכול להיות מקום אפרורי ומשעמם, שהעובדים מגיעים אליו בחוסר חשק, או מקום תוסס ודינמי שנעים להגיע אליו כל יום מחדש. צמחיה למשרד בהחלט תורמת לכינון אווירה מיוחדת במשרדים וספציפית עיצוב גנים למשרדים, מאפשר להם להעניק חווית עבודה ברמה אחרת. צמחיה במשרד הופכת את הסביבה לנעימה ומרגיעה יותר ויכולה לתרום לתפוקת העבודה, לשביעות הרצון של העובדים מהמקום ולתהליכים יצירתיים של חשיבה משותפת ועבודת צוות. אולם בעידן המודרני, עיצוב הפנים השתכלל מאוד ויחד איתו גם עיצוב משרדים וחללי עבודה. לכן, משרדים המכבדים את עצמם כבר לא מסתפקים בהצבת עציצים בעלי מראה בנאלי, אלא בוחרים בשירות של עיצוב גינות למשרדים.

מה היתרונות של גינה במשרד?

לגינה במשרד יש כמה יתרונות. ראשית, עיצוב גינות למשרדים מעניק להם מראה ייחודי, שלא רואים בכל מקום. בעידן הנוכחי כשהתחרות בין עסקים וארגונים היא עצומה, חשוב למצוא דרכים להתבלט ולשדר מסר אמין ויוקרתי. עיצוב גינות למשרדים מסייע לכם לשדר את המסר הזה בדיוק והופך את חלל המשרדים לנעים ומזמין יותר, עבור העובדים, עבור לקוחות המגיעים למקום ועבור שותפים עסקיים המגיעים לביקורים וישיבות.

כמו כן, עיצוב גינות למשרדים מאפשר לכם ליהנות מניחוח תמידי של צמחיה רעננה. זוהי הזדמנות מצוינת להחליף את מבשמיי האוויר המבוססים על כימיקלים רעילים, בצמחיה ריחנית המשרה ניחוח עדין בכל רחבי המשרד.

עוד יתרון הקשור לתחום של עיצוב גינות למשרדים על הגג. עיצוב גינות למשרדים על הגג מאפשר לכם ליהנות גם משלל יתרונות בריאותיים, עבורכם ועבור כדור הארץ. עיצוב גינות למשרדים על הגג, מסייע להפחית את כמות הרעלים והאבק באוויר וכך להעלות את איכות האוויר שנושמים העובדים ועוברי אורח בסביבה המשרדית. כמו כן, גג שהוקמה בו גינה נהנה מצינון טבעי על-ידי הצמחייה בו וכך מאפשר לבעלי המשרד לחסוך באנרגיה ובעלויות הנלוות לה. גינות על גג מצמצמות גם את ההתחממות הגלובלית ואת אפקט החממה, וכך כולם יוצאים מכך נשכרים.

מה העלות של עיצוב גינה למשרד?

המחיר של עיצוב גינות למשרדים משתנה מאוד מפרויקט לפרויקט ולכן לא פשוט לקבוע מראש מהי העלות של עיצוב גינה למשרד. המחיר הוא פועל יוצא של גודל הגינה הרצוי, סוגי הצמחייה שישתלו בה, מבנה המשרדים וכן היבטים טכניים כגון התקנת ניקוז, דישון והשקיה אוטומטיים. לכן, כדאי לבחור בחברה מקצועית המתמחה בתחום עיצוב גינות למשרדים. חברה ברמה גבוהה ועם ניסיון עשיר, תוכל לאפיין את הפרויקט שלכם בצורה המדויקת ביותר ולהבהיר לכם מהן העלויות הצפויות, בהמשך לאפיון הזה. בכל מקרה, חשוב לזכור כי עיצוב גינות למשרדים היא השקעה לטווח ארוך. כשהוא נעשה נכון, עיצוב גינות למשרדים מחזיק מעמד שנים רבות ומאפשר לכם להשרות אווירה נעימה ויוקרתית במשרדים, לאורך זמן.

למה כדאי להיעזר בבעלי מקצוע לעיצוב גינות?

עיצוב גינות למשרדים הוא לא פרויקט שאפשר לבצע לבד. אם נדמה לכם שמדובר בפעולה פשוטה, פרקו לגורמים את התהליך ותבינו שמדובר בפרויקט הכולל צעדים חשובים הדורשים מיומנות, דיוק, ידע וניסיון. אם אתם מעוניינים להיכנס לתהליך של עיצוב גינות למשרדים, התייעצו עם בעלי מקצוע. תנו עדיפות לבעלי מקצוע המעניקים לכם ליווי מקיף לאורך כל התהליך, החל משלב ההיכרות ובניית הקונספט ועד לביצוע עצמו בשטח, על-ידי כוח אדם מיומן.

אם אתם מחפשים מומחים בתחום של עיצוב גינות למשרדים, יש בבירור חברה אחת שכדאי לפנות אליה: ירוק. חברת ירוק מתמחה בעיצוב גינות אורבניות, כולל עיצוב גינות למשרדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש, עם תכנון קפדני וביצוע מושלם. כל פרויקט מתבצע בהתאם לשלבי עבודה קבועים ובשיתוף פעולה מלא ושקיפות מול בעלי המשרדים, לקבלת תוצאה אופטימלית. חייגו כבר עכשיו ועשו את הצעד הראשון בתהליך עיצוב גינות למשרדים: 0527383434/0525015838.

צמחיה מתאימה במשרד, במסעדה  או בכל עסק אחר תשדרג את האווירה במקום.

אנחנו משתפים פעולה עם משרדי האדריכלות המובילים ובין לקוחותינו ניתן למצוא את –