עיצוב והקמת גינה במרפסת

משקי בית פרטיים הגרים בבתים משותפים שואלים את עצמם לא פעם האם הם יכולים להגשים את החלום שלהם לגינה פרטית רק שלהם או שמא מדובר בחלום רחוק ותלוש מן המציאות. כיום באמצעות ליווי של בעל מקצוע ניתן לעצב ולהקים גינה איכותית במרפסת. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של ירוק גינון אורבני פה בשבילכם.

האם עיצוב והקמת גינה במרפסת הינה מלאכה פשוטה?

עיצוב גינה במרפסת קטנה הפכה בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית בישראל לצד משרדים אשר רוצים לנצל את חלל המרפסת שלהם לפינת ישיבה איכותית וירוקה. יחד עם זאת אנו למדים כי הקמת גינה במרפסת קטנה איננה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט יצירתיות ונחשבת מורכבת יותר מעיצוב גינה בגינה פרטית ו/או ציבורית. לכן כאשר אנחנו ניגשים אל עיצוב גינה במרפסת אנו נראה מגוון היבטים אשר הופכים את המלאכה למסובכת יותר ודורשת מיומנות ומקצועיות. ביניהם אנו רואים:

  • חשיפה של אור – כאשר אנחנו מסתכלים על מרפסת קטנה אנו רואים חללים מסוימים אשר חשופים לשמש חזקה אל מול חללים אחרים במרפסת אשר נהנים מכמות קטנה משמעותית של אור. אנו נרצה להתאים את הצמחייה בגינה בהתאמה אישית לשעות השמש הצפויות, למיקום של המרפסת ולאחר אפיון מלא של המרפסת.
  • הצורך בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בעיצוב והקמת גינה במרפסת קטנה – בשונה מגינה ציבורית בניית גינה במרפסת הינה מלאכה מסובכת אלפי מונים, לכן גם למרחיקי הלכת שבנינו מומלץ לא לנסות לגשת אל המלאכה לבד – לכן אנו רואים צורך בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר יעזור לנו לאפיין את השטח ויתן לנו מענה איכותי ומקיף בכל הקשור לעיצוב והקמת הגינה.
  • חוסר באדמה במרפסת – לרוב אנו לא נראה אדמה במרפסת שלנו ולצד זאת נרצה להוסיף אל שורותינו צמחייה הדורשת אדמה. כיום ניתן למצוא לא מעט פתרונות – אך יחד עם זאת עובדה זו הופכת את עיצוב הגינה מורכבת יותר.
  • פתרונות ניקוז – אנו נצטרך לתת מעטפת מלאה ומותאמת אישית בכל הקשור לפתרוונת הניקוז במרפסת הקטנה.
  • משקל – אנו נרצה בראש ובראשונה לאפיין את המרפסת ולראות האם הגינה אינה מהווה ״עומס משקל״ על המרפסת – כך נוכל למנוע מצבים לא נעימים מבחינה בטיחותית ואסתטית.

מה היתרונות של עיצוב גינה במרפסת?

באמצעות עיצוב בגינה במרפסת אנו יכולים לשדרג את חלל המרפסת ואף את הדירה שלנו אלפי מונים. בשנים האחרונות אנו רואים משקי בית פרטיים אשר בוחרים להצטרף אל אחד הטרנדים הבולטים ביותר בעולם ולעצב גינה נישתית וירוקה במרפסת הפרטית שלהם. כאשר אנחנו מדברים על עיצוב גינה במרפסת אנו רואים מגוון רחב של יתרונות. בין היתרונות אנו רואים:

  • גישה נוחה לגינה – גידול של גינה במרפסת נותן לנו את האפשרות ליהנות מנגישות רחבה ונחשב לנוח במיוחד. אנו יכולים לצאת במהירות אל הגינה שלנו ואף לבצע אחזקה שבועית וטיפול בצמחים מבלי להתאמץ יותר מדי. לרוב אנו נגדל את הצמחים במרפסת שלנו באדניות ייעודיות והטיפול בהם הינו פשוט.
  • פתרון מותאם אישית למרפסת שלנו – אנו רואים מגוון רחב של מרפסות בגדלים שונים ומשתנים הממוקמים באזורים שונים בארץ. כאשר אנחנו מעצבים גינה במרפסת אנו יכולים להתאים את הגינה בצורה מושלמת ובהתאמה אישית לצרכים שלנו – העיצוביים והפונקציונאליים. כמו כן אנו רואים מגוון רחב של אפשרויות גידול צמחים, הרבה יותר מאלו שיכלתם לדמיין לעצמכם בראש ובראשונה כשהתחלתם לחקור על המלאכה, כך שתוכלו לגדל מגוון רחב של ירקות ופרחים, להסב את המרפסת לגינה פרטית ולתת נופך מלא חיים וירק לבית.
  • עיצוביות גבוהה לצד הגשמת חלומות – כיום אנו רואים מגוון רחב של אפשרויות עיצוביות ופונקציונאליות בזמן עיצוב גינה במרפסת, החל משימוש בכלים שונים ועיצוביים בגדלים משתנים, בחירה בצמחייה ועוד. לא לכונלו יש גינה פרטית ודרך המרפסת שלנו (קטנה ככל שתהיה) אנו יכולים להגשים את החלום שלנו על גינת ירק פרטי.
  • עלויות נמוכות – עיצוב גינה במרפסת מתאפיינת בעלויות נמוכות אם אנו מסתכלים על המקבילה שלה – גינת הקרקע אשר דורשת השקעה רבה. כמו כן אנו למדים כי מלאכת הקמה, תכנון, עיצוב ואף התחזוקה של גינות אלו יהיו נמוכות משמעותית אל מול גידול הנעשה באדמה.
  • ניוד צמחים – מאחר וכל הצמחים והירק נמצאים בתוך כלים יעודיים אנו יכולים להזיז ולנייד אותם בכל עת בקלות וללא שום בעיה – כך נוכל לעזור להם לקבל חשיפה מיטבית בהתאם לתנאי מזג האוויר ולצרכי הגידול של אותו צמח.

למה לחשוב להיעזר במעצב גינות להקמת הגינה?

כאשר אנחנו מדברים על הקמת גינה במרפסת אנו מדברים על מלאכה לא פשוטה במיוחד הדורשת מקצועיות, מיומנות הבנה בעיצוב ותכנון גינות בפרט גינות במרפסות ובחללים קטנים. באמצעות מעצב גינות מקצועי אנו יכולים לגשת אל המלאכה בצורה נכונה וחכמה יותר. כמו כן מעצב גינות המתמחה בתחום ידע לאפיין את הצרכים שלנו, את החלל שלנו ויעזור לנו ללא לאות למצוא את הפתרונות הטובים ביותר עבורנו הן מבחינה עיצובית, פונקציונאלית ותקציבית. חשוב לזכור שמעצב גינות בעל מוניטין וניסיון בתחום עובד עם החברות והספקים המובילים בתחומם בעולמות הירק והעיצוב ונותן לנו את האפשרות ליהנות מן חומרי הגלם המובילים והאיכותיים ביותר לצד מחירים נגישים ואטרקטיביים.

עבודה אל מול בעל מקצוע ללא ניסיון ו-ותק בתחום ו/או ניסיון לבנות את הגינה לבד יכול להוביל לאבדן רב של כסף, זמן, משאבים ואף פגיעה לטווח הארוך בצמחייה שנבחרה למרפסת – לכן אל תתפשרו על פחות מעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בתחום.

מה העלויות של עיצוב גינה במרפסת?

אחרי לא מעט לבטים החלטתם שאתם מעוניינים לעצב את גינת החלומות שלכם, גם אם זה אומר שגינת החלומות שלכם היא המרפסת הפרטית שהוסבה לגינה ממירה, ירוקה ועליזה. אנו למדים כי לא ניתן לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית מאחר וכל פרויקט הינו שונה אלפי מונים באופייו. אנו רואים מגוון רחב של היבטים המשפיעים בצורה ישירה על המחיר אותו אתם תשלמו על עיצוב גינה במרפסת. בין ההיבטים אנו נראה – חומרי הגלם איתם נבחר לעבוד, סוג הצמחייה, גודל המרפסת, ימי עבודה נדרשים, ניסיון ומוניטין של בעל המקצוע איתו נעבוד, פתרונות ניקוז, עיצוביות, פונקציונאליות ועוד היבטים נוספים.

לכן אנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר לאמוד מחירי עיצוב גינה במרפסת תהיה דרך פנייה אל חברה ו/או בעל מקצוע המתמחה בהקמת גינות במרפסת – כך נוכל לאפיין את הצרכים שלנו ולדעת מה המחיר הצפוי.

אמרתם עיצוב והקמת גינה במרפסת אמרתם ירוק גינון אורבני

חברת ירוק גינון אורבני הינה אחת מן החברות המובילות בישראל ומתמחה בתכנון והקמת גינות גג, גינות קרקע ומשרדים לצד גינות במרפסות קטנות במיוחד. החברה במרוצת השנים הפכה לבחירתם הטבעית ולביטוי שגור בפיהם של לקוחות רבים מן המגזר הפרטי והעסקי כאחד. החברה חורטת לדגלה חדשנות, מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר ועובדת ללא לאות לשם תכנון והקמה נכונה ואיכותית של גינות במרפסת.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולבחור נכון,
זה הזמן לבחור נכון – זה הזמן לבחור חברת ירוק גינון אורבני.